مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته

الهام فاضلی ویسری؛ محمد جواد تقی پوریان؛ قیدر قنبرزاده؛ رضا طاولی

دوره 9، شماره 36 ، شهریور 1400، ، صفحه 1-37

https://doi.org/10.22054/ims.2021.53590.1763

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی مولفه ها و توسعه روابط درونی مولفه های بازاریابی ویروسی در کسب و کار برخط می باشد. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل 15 نفر در نسلهای سه گانه X,Y و Z و در بخش کمی شامل 460 نفر از خریداران بر خط می باشد. در بخش کیفی از تکنیک فرافکنی تداعی کلمات، تکمیل جملات و تمرینات رویا و در قالب مصاحبه عمیق و استفاده از نرم افزار MAXQDA ...  بیشتر